Alla inlägg den 16 december 2010

Av Elisabeth Nordberg - 16 december 2010 11:36

trött, ja vet att den här saken e mitt

eget fel!

O ja vet att jag ällskar att hjälpa

andra! Me både de ena o andra!

Varför ska de då vara så svårt

att själv få hjälp???

Ne får göra som S sa! Får

fixa de själv!

Ja va de gäller: hitta min drömlampa

till matrummet! ( köptes i september)

MEN hittat ingen som

kan hjälpa mi upp me den!

Ska dit en ny längra kabel samt

ett hål i taket!

Men får gå ut i garaget o hämta

borrmaskinen, o kabel!

Så får ja säkert sätta dit

handtagen på skåp o låder oxå!

O ja vill ha de klart innan julafton!

Jo ja har en man, men han kommer

hem när de e mörk, o då går de inte o byta

lampa (ja inte sätta dit sakerna på

låder o skåp heller, då inte nya

kökslampan kommit på plats heller)

Ne hu va ja va negativ idag!

Kan ju ta lite till då!

Kattungarna har vält min favo

lampa, så den funkar inte längre!

Ne nu måste ja vända mi till de positiva igen!

Annars vill ju inte M jobbe me mi ik!


Nixpix, försöke hitte på nåe kul!


Kram  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards