Alla inlägg den 8 december 2010

Av Elisabeth Nordberg - 8 december 2010 13:10

advokaten idag! Ja ja ser ut som de

går framåt! Ska ju vara rättegång

på Fredag! Hoppas de blir av!

Ja att ja skrev det, är för att hon

sa till mi att, om HAN inte kommer

så blir de framflyttat. O de finns ju tusen skäl

för att han inte ska dyka upp!

*IRONISK*

Men så är det här i livet!

Så kommer han inte så får ja vänta

ännu längra på att få ett avslut!

El avslut o avslut, de tror ja aldrig ja får!


Så lite trevligare saker!

Jag har fått behållt allt ja

ätit idag! JIPPI

Känner att ja har lite mer ork i kroppen idag!

Så nu ska ja fixa lite som inte blivit

gjort på ett par dagar! Jo K hjälper till,

men blir inte på mitt sätt, vilket inte e så viktigt

men men så är man (JAG) de ska städas/diskas/tvättas

på mitt sätt! Så e de bara!


Se om man orkar fixa lite julgodis oxå!

Men tror ja måste handla först!

O de har ja inte lust me!


Nixpix här ska de städ/tvätt/diskas! (på mitt sätt)


Kram  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards