Alla inlägg under oktober 2010

Av Elisabeth Nordberg - 5 oktober 2010 13:01

Ja ja vet ju inte riktigt vad man bör skriva!

Men lite om mi själv, så ni vet vem ni följer!

Kvinna/fru/mamma/farmor snart 43 år.

Älsakar mina 4 barn och 2 barnbarn.

Har två hundar o två katter.

Bor i ett lagom stort hus på landet (othem).

Med min underbara Man. Och en dotter bor hemma.

Älskar mitt jobb, och dem ja jobbar me!

Men skulle vilja jobba mer med paliativt! (vård i slutskedet)

Men de finns ju inte på Gotland, o ja flyttar inte!


Älsakr att leva och tänker göra de många många år till!


De kommer att finnas en del inlägg, som jag för att skydda mig själv,

kommer att lösenords skydda. MEN va inte orolig! DE som är mina VÄNNER

kommer att få det!


Av Elisabeth Nordberg - 4 oktober 2010 19:03

Hej!

Ja de här är första blogg inlägget för mi!

Får se hur de går!

Kommer att skriva lite om:

Mej, familj och lite som händer runtomkring!

En del mycket privata saker, just bara för att

skriva av sig!

Men kommer inte att:

Kränka någon eller nämna någons namn! OM inte

personen är tillfrågad först!

Önska mi Lycka till!

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards