Alla inlägg den 12 april 2011

Av Elisabeth Nordberg - 12 april 2011 11:55

Funderingar vid diskbänken!

VAD är en perfekt mamma?

Är det en mamma som:

Har ett skinande rent hem?

Ser att barnen har hela o rena kläder?

Mat på bordet?

Får kärlek?

Får lov o leka, o föra ojlud?

Får lov att skita ner si?

Får delta i olika aktiviteter?

Får lov att vara barn?

Ser när barnen inte mår bra!

O hjälper den genom svåra stunder!


Eller vad är en perfekt mamma?


Ja vet att mina barn har fått lov att göra ovanstående!

o ja vet att ja INTE har haft ett skinande rent hem!

Men JA VET att ja har gett mina barn hela min själ!

O all min kärlek!


Så vad mer kan man göra?


En ledsen mamma



Av Elisabeth Nordberg - 12 april 2011 09:47

Ja nu va de en låååånngt stund!

De har hänt en hel del!

Jennifer har flyttat igen!

Steffy har oxå flyttat

Dennis o Millan har klarat sina körkort!

Ja o ff huvudvärk, samt börjar få mer problem

me synen.

Har ny glasögon,men de tycks inte hjälpa!

Sen har ja lämnat in om internrörlighet, vill ju

jobba bara natt, o nu har ja bara en natt på

6 veckor!

Sen är de lite mer konflikter i släkten som

jag är för vuxen att ta upp här. MEN KAN LOVA
ATT NU SKA JA  BÖRJA KÄMPA!

O ja ska bara ta nya lagliga vägar för att lyckas!

Sen kan ju vissa stå me lång näsa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards